Slapparlördag

Idag har jag en slappardag. Flytten är helt klar (förutom ett vindsförråd som det inte är någon panik med), 4:an flyttstädad och nycklar överlämnade till nya ägaren, elen i köket (här i 2:an) är färdigdragen och diskmaskin inkopplad. 2:an är beboelig, nu återstår bara allt finlir.

Bilden nedan är tagen från soffan. Ser lite tomt ut, jämfört med tidigare... om man nu bortser från grejerna som står och ligger överallt... :-) Vad saknas?
Högtalare och förstärkare! De har sålts och jag har beställt nya (bild kommer nästa vecka förhoppningsvis)!
Belysningen
har flyttat från tv-bänken och fått en annan placering här i nya.
Playstation 3
har stått där den vita keramikvasen stog förut, men har nu fått en diskret placering bakom glasdörren till vänster.
Den snygga svarta vasen vet jag inte riktigt var den ska placeras, kanske ska den stå där, men utan kvistarna isåfall.





Men angående PS3'ans gömda placering. Jag satt häromdagen och tittade på Playstation 3-"skins" och blev lite sugen på att beställa och ställa PS3'an på tv-bänken igen! Skins är helt enkelt en dekal du klistrar på ditt Playstation för att piffa upp det. Och skins hittar du bl.a hos Decalgirl och svenska Skinz.


(klicka för förstoring)



Som sagt, det är slappardag. Sambon är iväg med ena hunden (Peanut) till "Stora Stockholm" (HUND2009, Sveriges största hundutställning), så jag är hemma med de andra två. Sitter och surfar och lyssnar på Iron Maiden just nu. Ska fixa någon lättlagad mat, sedan sjunka ner i soffan med lite godis och titta på UFC resten av dagen. Inatt (eller snarare imorn morgon) kl 04.00-07.00 sänds dessutom UFC-gala 107 live, klart man ska se det! :-)

Kommentarer
Postat av: Heyli

haha fan va jag skratta åt din kommentar, så härlig "ditt as" haha :) men tack så mycket, de va kul att vinna ;)

2009-12-12 @ 18:51:17
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Iris

Jag köpte en slipmaskin på Clas Ohlson precis som du och en innerdörr är nu vit istället för fanérful :) Bra att du skrev precis hur du gjort, underlättade en del för mig :)



Får påminna sambon om galan, den vill han nog spela in kan jag tänka mig.



kram /iris

2009-12-13 @ 01:21:39
URL: http://inredningskaos.blogspot.com
Postat av: H(OM)E STYLING

Grymt snyggt kommer det utan tvekan bli, med tanke på er tidigare lägenhet på ringvägen. Tv-bänken ovan är så otroligt snygg och stilren. Ser framemot fler inlägg! Ni är så duktiga.



Tack för titten igen/en tej från fagersta

2009-12-14 @ 11:34:40
URL: http://decoratemebaby.blogg.se/
Postat av: Jerry

Heyli: Men jag ville ju vinna! :-P



Iris: Aha, härligt! Skönt att slipa med maskin och få dörrarna vita istället för, som du så fint uttrycker det, fanérful. :-)



H(om)e Styling: Det blir väldigt vitt i nya lägenheten, men det finns ju något som heter accentfärger, hehe. Men det blir nog inte så mycket sådant. Men grönt skulle jag kunna införa, det bryter så fint med vitt.

2009-12-14 @ 23:52:29
URL: http://tendency.blogg.se/
Postat av: orsis

Coola illustrationer som man kan beställa till sitt tv spel!! Gillar starkt!

Se hur vackra tavlor och illustrationer växer fram på min blogg!! Kanske du gillar någon eller har tips och idéer om vad du tycker är snyggt och skulle passa in hemma hos dig :). Kram //Orsis

2009-12-15 @ 15:25:24
URL: http://pysselsyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback