INREDNINGSBLOGGAR

Bygghemma med Claudia
Claudia Galli bloggar för Bygghemma. Inspiration, inredning bl.a.


Designtjejen
Om inredning och eget pyssel, dekorationer, bordsdukningar (gamla bloggen)

Design & inredningsbloggen
Design- & inredningsprylar, inspiration


Fixa & Dona
Inredning och pyssel i egna hemmet, Nordsjöprodukter, tips & trix

Fröken Inredningsnörd
Tipsar om inredningsshopping online

Greenrealm
Inredning blandas med konst och lite egna foton

Heyli
Flytt till och renovering av hus, bloggdesign

Hilleshög
Pyssel, inredning i nya huset, och design

Inredningskaos på 45 m2
Bloggar om förändring i lägenheten. På gång att köpa nytt boende

Inspirera mera
Bred inredningsblogg med allt från egen lägenhet till intervjuer och

Inspiration & design
Inredning i det egna hemmet med vitt (och svart) som bas

Living Like Linda
Inredning i det egna hemmet med vitt (och svart) som bas

Perlan
Driver nätbutiken Perlan Living, och skriver om inredning i allmänhet

Room & serve
Produktnyheter, pyssel, "Hemma hos"-kollage


Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Jerry; Kul att du tyckte om den. Först köpte jag den svarta tomten, sen skulle jag in och ha en röd och då hade dom gått åt redan på morgonen då hon hade sålt tjugo stycken så jag köpte den sista. Annars hade jag gärna köpt till dig. Detta är en lokal blomsterbutik, ingen kedja alltså. 16 spänn gav jag. Jag kan hojjta om hon får in fler. Men tomtarna borde finnas runt om i andra blomsterbutiker. Åk runt & spana lite i krokarna. :) Eller får du låna en bild av mig och efterlysa på bloggen. Kanske någon som vet om de säljs i närheten av dig. Rackar´ns smidigt att kunna "julstyla" sina krukor lite. :) Den hade ju matchat din tomte bra. :) Hoppas du får tag i en!



Gullig du är som nämner mig. Blir så glad må du tro! :D

2008-12-04 @ 20:43:50
Postat av: Malin Inspiration & design

Ooops, försvann min kommentar?? :S

2008-12-04 @ 20:44:22
Postat av: Jerry

Malin: Okej, på så vis. Det var väl ett överenskomligt pris. ;-) Du får GÄRNA hojta till om hon får in fler, vore snällt! Eller så köper du en på en gång isf och skickar i ett brev till mig. :-D Så sänder jag över pengar.



Nejdå, din kommentar är här. Det är blogg.se som spökar ibland. Jag har också ibland trott att inläggen försvinner, när dom inte syns på en gång.

2008-12-05 @ 07:08:15
URL: http://tendency.blogg.se/
Postat av: Helena på R&S

Tack för att jag fick vara med på denna lista bland alla proffs!

2009-02-04 @ 07:40:55
URL: http://roomservice.blogg.se/
Postat av: Heyli

ååh va roligt att jag får stå med här! TACK!! nu måste jag ju verkligen se till att de händer nåt i huset ;) Har iofs börjat på sovrummet nu så det går framåt iaf!

2009-02-16 @ 17:22:11
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Jerry

Helena: Det är bara en lista över bloggar jag fastnat för och följer. :-)



Heyli: Känn inget tvång till att renovera, bara för att du står med här. ;-P

2009-02-16 @ 22:27:02
URL: http://tendency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback