Om mig

Jag som uppdaterar denna blogg är en grabb på 27 år och mitt namn är Jerry, tendency är mitt internetalias sen många år. Sambo med Sara, 25, och tre hundar (American Staffordshire Terrier, läs mer om dom här).


Jag är en glad amatör när det gäller inredning och renovering, som tillsammans med Sara försöker skapa ett personligt hem med lite egna ideér.

 

Lägenheten på 4 rok är nu klar och har sålts! Det mesta pillades på och fixades till - golv, väggar, tak, lister, dörrar, luckor, handtag osv. En glad tjej med två döttrar flyttar in den 15e Dec. Och då har vi flyttat bohaget till en ny 2 rok istället, som ni framöver kommer att kunna läsa lite om här på bloggen. Bloggen som dock inte kommer att vara lika aktiv som förr. Men just nu när nya lägenheten får en minirenovering finns det något att skriva om. :-)

 

Ps. Mustaschen på profilbilden är fejk.


Intressen

Lägenheten, renovering och inredning.
Bilar, främst mina egna såklart!
Musik. Besöker gärna festivaler.


Jag gillar

Den egna kreativiteten, när det händer.

Musiksmak
Metal mestadels. Märks det i 4:an? Lite..?


Kommentarer
Postat av: Jenny Mattsson

tja!

Den här bloggen var den mest inspirerande sidan av alla miljoner andra bloggar om inredning.

Varför då då? frågar jag mig själv. Det finns miljoner snygga upplägg på frågan,

-men jag bara orkar inte förklara.

Kommer att kolla in er ibland.

/Jenny



2009-07-19 @ 19:22:51
Postat av: tendency - Inspiration, Inredning, Renovering

Hej Jenny!



Vad kul att du tycker det! Men som du kanske läste i det senaste inlägget, så är bloggen lagd på is tills vidare pga andra ekonomiska förutsättningar.



Men det finns ju lite att läsa, bloggen var aktiv ett tag ändå. :-)



Mvh Jerry

2009-07-21 @ 23:47:47
URL: http://tendency.blogg.se/
Postat av: Ninva

Måste bara ge dig beröm för dina ideér och all din kreativitet. Kom in i din blogg då jag sökte tv möbel och fastnade pga dina fina tapeter som klättrade. Sen hittade jag lampan som du gjort och massa annat som du tänkt igenom innan de genomfört det. Jag känner igen mig i massor. Vill gärna göra allt perfekt, men tyvärr är jag inte lika duktig och händig som du är. Men fjolårets stolthet blev ett par tapetserade mdf skivor i snygg blommig tapet som vilar på en tavellist. Kanske kan 2011s stolthet bli en likadan lampa som du gjort :)

Skulle vilja tipsa dig att satsa mer på inredningsbranschen.

Då kan du jobba med det du brinner för.

Lycka till!!!

2011-01-05 @ 00:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback