Ge mig prydnadsvaser

Vasar är inget jag har mycket av hemma, men gärna skulle ha mer av, som prydnad/inredningspryl. Men det gäller ju att ha någonstans att placera dom också, så man inte bara har de utplacerade där det finns plats "bara för att". Just nu har jag den stora i vardagsrummet, den lilla på tv-bänken och den läckra svarta i hund- & läsrummet.

Stötte på dessa fina vasar som jag hade velat ha flera av i en grupp, t.ex på tv-bänken. Besök vasdesignern Jess Wainer's hemsida för fler asgrymma vaser!


Large White Chrysanthemum Vase


Small Black Chrysanthemum Vase


Carved Chrysanthemum


Small Chrysanthemum Vases

Kommentarer
Postat av: Sebastian Bergström´s fotoblogg ©

Bra blogg. Jag älskar inredning :)

2009-01-19 @ 20:41:08
URL: http://sebastian-bergstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback