Lax <3

Den här bilden skulle egentligen ha varit på min Xbox 360 som jag blev "snuvad på", men istället för en hel dags tv-spelande blev det matlagning; ugnsbakad lax med tapenade verde och färsk pasta. Pga att jag skulle köpa Xboxen så klev jag upp efter bara 4.5tim sömn. Och inte lyckades jag sova något innan jag drog iväg och jobbade nattskift. GISSA om jag var trött! Efter 03.00 var jag bra borta i skallen. Satte mig t.ex vid jobbdatorn och skulle göra något, men glömde bort vad det var och sedan höll jag på att nicka till där. :-S


Lax med tapenade verde. Gott så inihelv.. och bra för hjärtat.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Rolig text, ännu roligare film (hot shots!) Var ju tvungen att se om dem efteråt:)

2009-02-26 @ 16:50:55
URL: http://greenrealm.blogg.se/
Postat av: Jerry

Jaha, var det ett citat ur Hot Shots! Kultfilm(er). :-)

2009-02-26 @ 19:24:37
URL: http://tendency.blogg.se/
Postat av: Heyli

du bor så snyggt..! allt ser verkligen slätt och fint ut precis som det ska vara :) synd att du inte fick ditt xbox förresten, riktigt taskigt av personen att inte sälja till dig när du var lovad!

2009-02-26 @ 20:17:59
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: pia

åh tack för den fina kommentaren!! va glad du gjorde mej nu! ja trivs i luggen,så vi får se hur det bli!

ja ska hälsa och gratta!

2009-02-27 @ 14:05:25
URL: http://romanceandmixtapes.blogspot.com/
Postat av: pia..igen

du va mej en jäkel på att kommentera,fast ja blir såklart bara glad! ca 200 unika går in och läser varge dag,men inte många som skriver nått.



ang innan mob och nätet. tänk va galet när folk sa att det bara va en fluga som skulle gå över,haha. tänk så fel. kan inte föreställa mej en värld utan dessa ting!

sen om man inte fick tag på sin kommis man ville leka med,så tog iaf jag cyckeln och letade rätt på dom,fast sånt gick kanske bara att göra i lilla virsbo...sen blev man för gammal för att leka och frågade om man skulle "va". roligt det där. skulle kunna ha skrivit så mycket mer grejer men det skulle bli lite långrandit. kram på dej!

2009-02-27 @ 14:11:28
Postat av: Jerry

Heyli: Tack så mycket, det var snällt skrivet. :-)



Pia: Tycker luggen har fin böj och går pga det så fint ihop med det längre håret, blir en fin skarv, ser inte så avhugget ut som med en helt spikrakt klippt lugg.



Det var ett tag sen jag var in på din blogg, såg att du hade hunnit skriva en massa inlägg. Så jag läste igenom allt, och fick lust att kommentera lite. ;-)



200 unika per dag?! Hur får du alla till din sida?



Jaa, det har du rätt i, nu minns jag. Det var såklart så man frågade, ifall man skulle "va". Kram!

2009-02-28 @ 01:47:23
URL: http://tendency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback