Två tavlor är fler än noll

Mer vardagsrum. Nu har tavlor kommit upp på väggen bakom soffan. Dessa tavlor hade vi redan i förrförra lägenheten (en annan 2a), där de var upphängda. Men i 4an fick de aldrig någon plats och blev ståendes. Tills nu då. På bilden syns också hyllorna för satellithögtalarna och kabelkanalerna, inga synliga och stökiga kablar. :-)

The Haunted är ett ruskigt bra metalband, något av en livefavorit! Som jag har sett... uhm, 7ggr? För att höra en låt, klicka här. Klart ni känner igen affischen, min väggmålning i 4ans kök.. Affischen fick jag signerad under en signering för några år sedan på Hultsfredsfestivalen. Autograferna är i svart, rött och blått och matchar den andra tavlan - "US World Domination Tour" som listar alla länder Usa har besökt och skjutit med sina pickadoller.


Redan nu har vi fler tavlor upphängda i denna lägenhet än i 4an - där vi inte hade en enda. ;-)

Kommentarer
Postat av: Sök och du skall finna

Du/ni börjar komma i ordning ordentligt nu ser jag.



Önskar en riktigt fin och God Jul!

2009-12-20 @ 16:58:26
URL: http://2bloggen.blogspot.com
Postat av: Desiré

Är det möjligtvis ett par söta staffar jag skådar på bilderna? :)

2010-01-22 @ 21:47:00
URL: http://imgonnascrewyougently.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej! Jag undrar vart du köpt dina vita draperier/gardiner? Skulle vara mycket tacksam för svar.

2011-12-12 @ 20:26:59
Postat av: Sara

Hej Sara. Tror att de är köpta på IKEA faktiskt. :-)

2011-12-29 @ 01:08:09
URL: http://tendency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback