Isabelle Halling

Jag har inte så bra koll på duktiga inredare. Inte ens vad som "gör" en duktig inredare. Förutom att det finns några som exponerats för det svenska folket, som jag fastnat för. Lulu Carter i Äntligen Hemma är en, och Isabelle Halling är en annan. Den senare tycker jag är en duktig inredare, inspirerande och kul att titta på. Ni vet hon inredaren i Sommartorpet, och som även medverkat i Äntligen Hemma bl.a. Flink i fingrarna och pysslig är hon, och har en skön attityd och personlighet. Vilket hon verkar ha även i det verkliga livet av de intryck jag fått från blogg och intervjuer. Hon kanske är sig själv i tv-burken?!

Men det jag skulle komma till var just att Isabelle har en egen blogg. Och häromdagen skrev hon ett inlägg om mitt tapetserade tak, det tyckte jag var smickrande och kul!


Duktiga Isabelle Halling (och hennes fotograf) från Sommartorpet, Äntligen Hemma och Sick-Sack.


Bild är hennes privata, tror jag. Undrar om jag får låna den? Asch, hon lånade ju av mig så. :-)

Kommentarer
Postat av: Åsa Karlsson

Men herre gud!!!



Grattis Jerry!!!



Jag blir otroligt glad för din skull, jag tycker att Isabelle är en otroligt duktig tjej :D



Grattis igen!

2008-09-30 @ 04:43:48
Postat av: Jerry

Ja, visst är hon grym! Så det var ju verkligen smickrande. :-D

2008-10-04 @ 00:17:57
URL: http://tendency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback