Påskvila & hundbad

I och med påsken (och att jag jobbar lite speciellt) så fick jag långledigt - hela 7 dagar! :-D Jag har njutit av det i fulla drag, har försökt att inte belasta mig med några krav och måsten. Ledigheten lider tyvärr mot sitt slut och jag har de två senaste dagarna småpysslat lite hemma, dock med sådant som är totalt ointressant att fota och för er att se (lite skruva dittan och dattan, rensa avlopp och tjofaderittan ni vet). Men någonting är i görningen, vad det är får ni förhoppningsvis se lite av imorgon.

Meeeen jag tog några kul bilder när min ena hund badade badkar idag.


Pansar älskar att simma, och försöker göra det i badkaret ...
image205

Var tar vattnet vägen?!
image206

Ugh!
image207

Huh, nu kommer det vatten uppifrån.
image208

Om jag äter vattnet, så tar det slut någon gång? *hugg hugg*
image209

Kanske når munstycket om jag står på kanten?
image210

*glufs glufs*
image211

Kommentarer
Postat av: emelie

Härliga bilder! Rex älskar att bada utomhus på sommaren, då håller han på i timmar. Men i badkaret hatar han att vara :)

2008-03-26 @ 23:52:38
URL: http://em3lie.blogg.se
Postat av: Eva-Lena

Hi,hi vilka goa bilder :o)

2008-03-27 @ 09:45:14
URL: http://eva-lenalisselgard.spaces.live.com/
Postat av: Jerry

Tack för kommentarerna.

Emelie: Såg att du också hade amstaff. Det är nog inte terriers, utan retrievers vi har. :)

2008-03-27 @ 17:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback