Varde ljus, var det ljus?

Hemkommen från ett nattskift, och ledig fram till onsdag - skönt! Det har regnat dygnet runt här i flera veckor känns det som. Hoppas det blir soligt och medelhavsvarmt och molnfritt och grillvädrigt och getingfritt under ledigheten. Det är rätt fint just nu åtminstone, så det bådar gott. Men det vet man ju, när jag vaknar är det grått och regnigt igen. ;-)


Mysig morgondimma ligger tät över "stan" och blockerar den milsvida utsikten...


...som ganska snart löstes upp av morgonsolens värmande strålar.



Appropå fint väder. De få riktigt heta dagar vi hade under sommaren fick mina blockljus i köksfönstret att säcka ihop. :-)


Ljusen var dessutom svarta från början, de har blekts ordentligt! Jag hade tidigare andra ljus i köksfönstret, som också de smälte och fick en kul form, se här.



Dags att sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det går hett till i ditt kök ;)

2008-08-22 @ 14:23:01
Postat av: Eva-Lena

Ljusen i köket hade verkligen slokat. Såg ut som mina blommor gör precis innan jag vattnar dem asg



Hoppas du får en varm och go ledighet!! Här bara regnar det :o( Hur j*vla trist som helst!



I morgon ska vi köra saer i öppen släpkärra så håll tummarna på att vi slipper regn.



Ha det gott / Kram Eva-Lena

2008-08-22 @ 19:42:00
URL: http://eva-lenalisselgard.spaces.live.com/
Postat av: Jerry

Eva-Lena: Hehe, det där med "gröna fingrar" kanske är ett släktdrag? Jag har bara plastblommor.. ungefär 2st...



Sommar, sommar, sommar, eller hur! Men här var det fint idag (igår), men jag sov bort det mesta av dagen. Men jag håller tummarna för er. Kram!





Linda: Fantasin har inga gränser. :)

2008-08-23 @ 03:36:03
URL: http://tendency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback