Äntligen en voodoodocka!

Besökte Borlänge och shoppingcentret Kupolen, alternativt Tuna-tutten. För byggnaden ser ut som en liggande tutte och ligger i Tuna. Hade aldrig varit där förr. Tre våningsplan fullt med olika butiker, dock ingen mjölk smeknamnet till trots.


Tuna-tutten
image66

Är inte så mycket för julpynt, men var tvungen att köpa denna lilla tomte
image67

Hittade fina handdukshållare på Åhléns för 225kr. Lite överpris, men perfekt ändå! För jag hade tänkt snickra ihop egna, men nu slapp jag det. Men vi tänker ha två stycken såna här i sovrummet för att hänga kläder på (slipper man förhoppningsvis sambons kläder över hela golvet ... ).
image68

Och här är anledningen till rubriken. Har sneglat på det här tuffa knivstället länge nu, men det har alltid hamnat på låg prio. Men idag högg (fyndigt, jag vet) vi till!
image69

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, vad ni ligger i. Hur orkar ni?

2007-11-19 @ 22:46:30
Postat av: Åsa Karlsson

Åhhhh, mitt älskade knivställ, vill också haaaa :D Fan, ni var ju i mina krokar :P

2007-11-20 @ 01:17:12
Postat av: Ronja

men ååh fu, jag har velat ha ett rött sådant där knivställ skitlänge! >.

2007-11-20 @ 02:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback