Puppy from hell!

När jag för några dagar sedan målade väggarna i nya köket hamnade spillfärgen i en burk som stog på golvet. I förrgår gick jag över till nya lägenheten med hundarna och såg att färgburken hade vickat omkull och det låg färg på golvet. Typiskt. Hämtar papper på toa och när jag kommer tillbaka efter 3 sekunder har lilla "valpens" morrhår plötsligt blivit vita och hon är vit kring nosen!

Öppnar munnen på henne och ser vit färg - börjar gräva med fingret, hon kväljer och upp kommer en smetig sörja. Jag gräver en stund tills jag fått ut allt, in med henne i duschen och spolar rent munnen. Hon blev aldrig dålig och mår bra. Men jäkla valp, hon är och måste vara på ALLT, helt otrolig. Det är gulligt, men väldigt valpdrygt... Men hon växer väl upp hon med. :-)

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Hihi, det är med valpar som med små barn. Allt ska testas genom munnen :o)

2009-11-28 @ 09:22:30
URL: http://lisselgard.blogg.se/
Postat av: Jerry

Ja, verkligen! Men Peanut är extrem, inget passerar hennes uppmärksamhet. Såhär var aldrig Pansar, men vi hade nog tur med honom. :-)

2009-11-28 @ 19:18:38
URL: http://tendency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback