Bloggförändring 20091125

Nu kommer en brytningspunkt i denna bloggs historia. Bloggen har handlat om den 4 rok vi fortfarande bor i. Men den 15 Dec ska vi som sagt vara utflyttade, då blir vi bosatta i vår nya 2 rok istället.

Jag har fixat en ny rubrik här till höger, kallad "NYA lägenheten" tills vidare. Där under kommer jag att samla kategorier som för 4:an, rum för rum. För hädanefter kommer det nog inte att bli så mycket mer fotande i och bloggande om 4:an, utan nu går bloggandet över till den nya 2:an istället.

Jag vill dock påpeka att tanken inte är att fortsätta blogga om det egna boendet i någon större utsträckning, eftersom det inte kommer att ske så mycket i den... Kanske tar jag upp bloggandet mer på allvar när man har en stadig inkomst igen och kan spendera pengar på förändringar. ;-) Men det kommer bilder på hur det ser ut.

Kommentarer
Postat av: Katin / Timmerhuset

Underbart! Du bloggar igen!!!

2009-11-30 @ 11:35:59
URL: http://timmerhus.blogspot.com/
Postat av: Jerry

Jajemän! Åtminstone under tiden vi håller på och fixar i nya. :-)

2009-11-30 @ 13:11:47
URL: http://tendency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback