Spotlights lilla hall

Här är bild på spotlighten vi köpte till lilla hallen. Inget märkvärdigt, men oj vilken skillnad det blev - från mörk hall till verkligen upplyst. Spotlights är väl inget man ska använda som allmänbelysning kanske, men 4 st spotar i en så liten hall lyser upp tillräckligt! Den tidigare lampan (som blev ny kökslampa efter lite modifikation) lyste för dåligt, passade inte riktigt in och åtminstone jag fick akta så jag inte drämde till den med händerna varje gång jag tog på mig jackan. Fortfarande tar jag på mig jackan försiktigt, kommer på mig själv ibland. :-) Lustigt hur man vänjer sig vid saker utan att tänka på det - förrens det blir någon förändring.


Ny belysning i lilla hall, bättre än förra. (Tyvärr har jag ingen bra "före"-bild, för jämförelse av belysning)


Idag lagade jag såå god mat åt mig själv, färsk lax med tapenade och tagliatelle, samt grönsaker.

Kommentarer
Postat av: Sök och du skall finna

Kanske inte märkvärdig, men väldigt snygg! :) Tufft med mönstret den skapar i taket.



Ha det!

2009-01-14 @ 23:12:18
URL: http://2bloggen.blogspot.com
Postat av: Jerry

Sök: Ja, det tyckte jag också var sjysst. :-)

2009-01-15 @ 04:54:46
URL: http://tendency.blogg.se/
Postat av: Daniella

Hej!



Jag undrar vart du har köpt spotlighsten på skenan?



MVH



Daniella

2010-05-05 @ 16:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback