Härliga, irriterande blogg.se

Men för i helv...! Blogg.se tycker jag personligen är en av de bättre bloggsidorna, men det krånglar allt för ofta! För en stund sedan satt jag och skrev ett inlägg. Hade lagt in lite bilder när det plötsligt inte hände något alls när jag försökte ladda upp en bild... Då vet man vad som har hänt. Blogg.se har lagt av. Inget att göra än att vänta till ett senare tillfälle. SÅ IRRITERANDE, speciellt när man inte får någon information om varför.

Mitt påbörjade inlägg sparades som tur var. Men nu orkar jag inte färdigställa det, utan det kommer imorgon. Godnatt!


Såhär ser det ut allt för ofta när man försöker logga in eller ladda upp bilder på Blogg.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback