Blogguppdatering

Riktig slödag. Är ledig och sitter här vid datorn och dräggar. Har putsat på bloggens utseende nästan hela dagen. Mestadels småsaker. Det mest tydliga för er är headern (bilden längst upp) som har modifierats en aning. Vill att den ska återspegla mitt hem och mina projekt, då var jag ju tvungen att klistra dit min taktapetsering. :-)

Tycker ni den nya headern blev bättre än förra?
Den nya (för er som inte rensat cookies)
& gamla

Ska fortsätta fixa lite, bl.a menyn till höger kommer att få fler rubriker och bli överskådligare.


Förresten! Jag har småpysslat lite hemma, men det tar vi i ett inlägg imorgon eller något. :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ser ingen taktapetsering på headern. =( Stort vitt utrymme, sedan läskiga gubben och Grudge-ramen.

2009-02-04 @ 21:37:17
Postat av: Jerry

Anonym: Hm. Har du varit inne på min blogg tidigare? Isf kanske du behöver rensa cookies för att se den nya headern.



Men jag lägger in länk till nya headern också, så kan du klicka på den och jämföra med gamla. :-)

2009-02-04 @ 21:46:40
URL: http://tendency.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Jag tycker den nya är helt klart bättre!

2009-02-04 @ 22:25:02
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Jerru

Carina: Tack! Funderar först ifall den blev "för mkt", men nu tycker jag också att den blev bättre.

2009-02-04 @ 22:55:02
URL: http://tendency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback