Svartvitt alternativ till julgran

Jag vet inte om jag hinner blogga så mycket mer innan jul. Kanske hinner jag skriva något inlägg, men inget pysslande i lägenheten blir det iallafall. Måste köra skräp till återbruket, och slå in julklappar. Dessutom ska jag imorgon under en lunchbuffé på den lokala kinarestaurangen Dragon Palace sälja min ena bil (inte "rallybilen"!).

Så i förebyggande syfte vill jag önska alla en GOD JUL!

Jag har aldrig haft en julgran sedan jag flyttade hemifrån, har inte känts direkt motiverande att gå igenom det dryga med att köpa/packa upp granen, pynta och trassla med belysningen och sedan plocka bort allt - när man ändå firar jul hos mor (och svärföräldrar) som har gran. Men idag pyntade jag ett alternativ till en gran. ;-)


Vårat alternativ till julgran! Min hund Pansar verkar ju se fram emot julen...


Jag vill ha ett vidvinkelobjektiiiiiiiiiiiv!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Helt godkänt alternativ till gran, tycker jag. Ha en underbar jul och hälsa Sirpa från oss alla.



Kram faster

2009-12-21 @ 16:55:16
URL: http://lisselgard.blogg.se/
Postat av: MORMORSIDYLL

Bara den lilla "granen" känns jul för er så funkar det ju. Nedersta fotot, tummen upp!

2009-12-22 @ 19:41:01
URL: http://mormorsidyll.blogspot.com
Postat av: Jerry

Eva-Lena: Det ska jag göra, du får göra detsamma (hälsa familj)!



MormorsIdyll: Tack! Så julig känns den väl inte direkt, men något måste man ju hitta på, hehe. ;-)

2009-12-22 @ 19:52:02
URL: http://tendency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback