Det är redan lördag?

Ringde till Telia och beställde flytt av internet (fiber-lan) och de sa att anslutningen flyttas till nya lägenheten "imorgon lördag". Satt vid datorn precis och när klockan slog 0.00 och det blev lördag så slutade internet att fungera. Så jag tog laptopen och gick över till nya och kopplade in för att se om det fungerade, och här ligger jag nu på vardagsrumsgolvet och skriver detta. :-) Imorgon börjar vi bära över grejer - börjar såklart med min stationära dator! ;-)

Nu ska jag "hem" igen. Får väl sätta mig och glo på tv-skärmen istället för datorskärmen, hehe.

Kommentarer
Postat av: Therese ♥

sv. Jag beställde allt från www.tvspelsweb.se. Dom har allt möjligt till väldigt bra priser :) (billig frakt)

2009-12-05 @ 08:57:00
URL: http://tezzilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback