Jensen's Bøfhouse = nej tack

Jag tog med sambon till Västerås för att äta gott och se på bio. Vi besökte Europa Möbler för att kika på bl.a soffbordet Cana (jag vill ha!). Sedan åkte vi till Jensen's Bøfhouse för att äta middag, vi hade rekommenderats stället pga god mat och snabb servering. Vi fick snabbt bord och beställde på en gång. Så långt allt väl. Men sedan tickade klockan... tick, tack... Biobiljetterna måste hämtas ut innan 18.15 och jag började bli stressad. Efter 30 min väntan på Bøfhouse gick jag till närliggande Filmstaden. Hade en värdecheck som skulle komma till användning - men nej, den gällde bara sön-tor! Jahaja (vem går på bio då egentligen...). Tillbaka på restaurangen hade maten serverats - efter 35-40 MINUTER. Och maten var bara ljummen! Och precis nyss hittade jag veckans erbjudande på nätet: "Köp 2 huvudrätter till priset av 1". Jag betalade fullpris för 2 halvljumna huvudrätter som tog allt för lång tid. Inget mer Jensen's Bøfhouse för min del.

Jag köpte förresten en s.k. "pilates-boll" att träna ryggen med (som har strulat som sagt). Och tanken var också att byta ut datastolen mot den (om jag minns rätt, så fick jag idén av Isabelle Halling i typ Äntligen Hemma). För det borde väl vara stärkande att sitta och vingla på den. Inget mer sittande som en påse nötter. :-)



Väldigt off topic. Men denna love story var väl fin! Slutet är tårdrypande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback