Fundering kring målning

Hade tänkt göra en egen tavla med ett porträtt (svartvitt såklart) av någon kul person och hänga på väggen ovanför köksbordet. Men har nu börjat fundera ifall man ska måla något direkt på väggen istället.

Festade framåt småtimmarna i morse, lite sliten idag - träningsvärk i högra alkoholhävararmen, samt vänstra benet och sätesmuskeln. VARFÖR jag får det vet jag inte, så fråga inte. :-P Och ikväll ska det festas igen, jag är tydligen tvungen säger en evil person vid namn Anna.


Ska jag kanske måla något sånt här? De flesta som lyssnar på metal borde veta vad det här är för figur. :-)
image160

Kommentarer
Postat av: Ronja

det skulle vara riktigt snyggt! men gillar sara också dem? (är det suicidal tendencies?)

2008-02-13 @ 23:01:33
Postat av: Jerry

Det är ett av favoritbanden för min del, men Sara gillar också dom - hon tyckte målningen skulle vara snyggt! Nope, det är inte ST. :)

2008-02-14 @ 19:13:15
Postat av: Ronja

det är the haunted! :D

2008-02-14 @ 21:57:51
Postat av: Åsa Karlsson

Haha, ser lite lustigt ut, men coolt :D

2008-02-15 @ 02:32:29
Postat av: Maria

Såååååå läckert!! :))

2008-02-18 @ 08:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback