Förändringens tid

Du som har scrollat ner kanske undrar vad som försiggår i bloggen. Jag har gjort en del förändringar. Har lagt upp lite kompletterande information, kontaktuppgifter bl.a.


Har dessutom förändrat litegrann bland kategorierna. Har döpt om några, tagit bort en, och även lagt till en ny kategori - Länkar. Har därmed plockat jag bort hela min länklista som fanns till höger, har nu lagt in dom som blogginligg istället! Det blir lite renare i menyn, och att skapa länkar i blogginlägg ger fördelen att jag kan kategorisera länkarna. För att göra det lättare för Dig att navigera och hitta rätt. Kika in i Länkar-kategorin och se hur det blir.

Om du har några synpunkter/kommentarer på utformning och upplägg, så hojta till!
Finns du med bland länkarna, och tycker att beskrivningen är missvisande, hojta till!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Borde du inte länka till din fina systers fina blogg? :)



Jag har förresten köpt julklapp till dig nu. Jag hoppas att du blir glad. :)

2008-12-04 @ 20:07:33
URL: http://ronjahonkala.blogg.se/
Postat av: Jerry

Ronja: Om du hade tittat lite noggrannare, så hade du sett den...! ;-) Klicka in dig i Länkar-kategorin och spana igen.

Hm. Undrar vad det kan vara. :-D Jag har inte köpt till någon än.

2008-12-04 @ 21:11:35
URL: http://tendency.blogg.se/
Postat av: pia

hej jääärka! tänkte ge mej på o göra nått sånt här,fast inte i papp tror ja utan har lite andra ideer,men ja vet inte om d funkar...tänkte att de vore nått för den pyssefarbror som du är.



http://www.johannabillingskog.se/2008/12/04/gor-en-julstjarna/

2008-12-04 @ 22:11:41
Postat av: Jerry

Pia: Så du tänkte om jag kunde göra den åt dig? ;-) Vad hade du tänkt dig för material om inte papp? Måste nog vara ett ganska styvt material.

2008-12-05 @ 07:02:53
URL: http://tendency.blogg.se/
Postat av: Linda P

Smart, så får nog jag också organisera när jag orkar...



Åååå sören, du har ju såklart helt rätt ang julgranskulorna. Ekologiskt måste bort ur min text. Det är ju inte särskilt miljövänligt att spreja, precis som du säger. Skit åsså :)

2008-12-05 @ 11:01:35
URL: http://livinglikelinda.blogg.se/
Postat av: pia

vaxduk va min första tanke,men det blir nog inge bra efts det inte är lika på båda sidorna och limmar man bubbelt blr det FÖR styvt,för det ha ja gjort tidigare när ja sytt väskor och lampskydd av vaxduk.

men ja har för mej att mormor ha tunnare dukar som påminner om vanliga vaxdukar,men inte lika glannsiga,de är tunnare och vändbara,men med en enfärgad siga och en mänstrad,så bet blir att bege sig å secondhand å leta! om ja skriver konstigt är det för ja inte vll förstöra mina nymålade naglar! (= klackarna i taket ikväll jäärrkan!

2008-12-06 @ 15:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback