Äntligen, tyg!

Vi passade på att besöka Furulunds Modetyger i Västerås när vi ändå hade lite ärenden där. Jag har själv varit in två snabbsvängar själv, men det är svårt att hitta något när man inte har sambon med sig att diskutera och bolla funderingar med. Men nu var vi där tillsammans och hittade äntligen ett tyg vi båda fastnade för och vill ha framför vårat garderobssystem. Jag har ingen aning om vad det är för sorts tyg, men materialet är glatt och svalt, lite sidenkänsla fast tyngre.

Men sen var det där med att sy... Får se om man kan leja bort jobbet. ;-)


Snyggt tyg från Furulunds Modetyger, 149kr/m

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Snyggt!! Själv var jag på jysk idag och inhandlade färdiga längder. Det där med symaskin och jag går inte riktigt ihop sig :o)



Kram Eva-Lena

2008-08-17 @ 20:47:26
URL: http://eva-lenalisselgard.spaces.live.com/
Postat av: Jerry

Det kanske är ett släktdrag då! ;-) Får se om man kan hitta någon som har lust att hjälpa oss...

2008-08-19 @ 02:43:39
URL: http://tendency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback