Shoppade på IKEA

Satt uppe hela natten och klurade på nya lägenhetens utseende, gick inte och la mig förrens 08.30! Ja, jag är ledig från jobbet... Men iaf, upp ur sängen klockan 14.00, turbofrukost och sedan susade vi iväg till IKEA för att shoppa några grejer jag under natten kom på att vi behöver, samt kika på lite framtida inköp.

Satt förra natten och bläddrade i Ikea-katalogen, stötte på lådhurts MIKAEL och insåg att det var något som verkligen behövdes i sovrummet. Egentligen är de avsedda för kontoret, men jag trodde att de skulle göra sig bra vid sängen.

Åkte hem och smällde ihop de i ett nafs, dvs ca 2 timmar. Harkel. Kikade lite på TV-maskinen samtidigt. Och oj vilket lyft rummet fick. Tycker Du inte? Fick känslan av att sovrummet är ganska komplett. Lagom tills man ska flytta...


Nya
338527-7

Gamla
image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback