Julafton om 11 dagar?

Jag stog i datarummet när jag reagerade över hur kul det ser ut med olika färger i alla rum. Man kan från ena lägenhetsänden, datarummet, se ända bort till andra änden, sovrummet.

Det är julafton om 11 dagar. Jag måste köpa julklappar till 13 personer. Jag har inte ens hunnit börja fundera något på det. Äh, jag hinner.... Jag har dock fått upp lite julpynt.


Datarummet närmast, beige. Lilla hall, röd (smygtitt!). Vardagsrum, mörkbrun (ser svart ut). Och stora hall, vit med svarta lister/karmar.
image99

Lite julpynt. Nu ser man att tapeten är brun - när man tänder en 500W arbetslampa! Vet inte om de mönstrade panelgardinerna gjorde sig bra... Vad tycker du? (ja, det står grejer i högar överallt)
image100

Kommentarer
Postat av: Åsa Karlsson

Men jisses va snyggt det blir! Va duktiga ni är!!!

2007-12-13 @ 19:49:21
Postat av: Ronja

gardinernas mönster skär sig lite mot tapetens mönster, kanske.. prova med en helsvart panelgardin istället för en mönstrad? :)

2007-12-14 @ 09:37:09
Postat av: Eva-Lena

Hejsan.

Vad fint ni har gjort. Jag är verkligen impad. Du har inte lust att komma ner till småland renovera, när du är klar? Nytt ämne för bloggen kanske. "Renovering av smålandstorp* hi,hi.

Måste nog hålla med Ronja om gardinerna, utan mönster blir nog ännu bättre :o) Skäll inte på oss, det var du som frågade ;o)

Ha en bra helg / Kram från faster

2007-12-14 @ 20:59:47
URL: http://eva-lenalisselgard.spaces.live.com/
Postat av: Jerry

Tack Åsa!

Ronja och Eva-Lena: Men jag tycker som er! Vi köpte gardinerna för att de var så grymt snygga (mönstret är "flockat"), men visste inte var vi skulle hänga upp dom... Har ett till par paneler som vi också köpte "bara för att de var så snygga" - som inte heller passar någonstans riktigt. Haha.

Ronja: Menar du att vi ska ha dubbla svarta på vardera sida om fönstret? Hänger ju redan svarta bakom de mönstrade. ;)

Eva-Lena: He he, javisst kan jag/vi göra det. Ge oss fria händer och fullmakt över er ekonomi. ;o)

2007-12-15 @ 05:06:30
Postat av: CATWOMAN

hej hittade hit från Eva-Lenas sida.....så fint du får det...jag gillar att se på inredning och delar in smak.......jätteläcker tapet på fondväggen. Önskar dig lycka till med resten!

2007-12-15 @ 07:24:46
URL: http://catwoman1955.spaces.live.com/
Postat av: Jerry

Catwoman: Kul att du kikade in! Do it again! :)

2007-12-15 @ 17:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback