Off Topic Night

Det får bli ett OT-inlägg såhär mitt i natten.

Jag har installerat ett program på datorn, Playstation 3 Media Server, som jag har hållit på och grejat med hur mycket som helst. Tanken är att via PS3 ska jag komma åt allt jag har på datorn, så att man kan visa bilder och spela upp musik och filmer på TV'n. Det fungerar, men är väldigt segt. Filmer hackar hur jag än ändrar i inställningar. Riktigt tråkigt! :-(

Sitter och piggar upp mig själv med all möjligt kul på nätet. Har fastnat på icanhascheezburger som är en sida där folk får sätta passande texter/pratbubblor på bilder som folk laddar upp, främst katter.





























Sådana här "FAIL"- eller "OWNED"-bilder kan vara kul. :-)






Övrigt
   

Kommentarer
Postat av: Ronja

Såna där kattbilder har jag tröttnat rätt mycket på. ALLA lägger upp såna på Bilddagboken. Fast jag har en på datorn, som är hilarious.



"The voices are telling me to kill you"; lite Nelly-killer-blick på den!

2009-03-11 @ 07:54:21
URL: http://ronjahonkala.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ha ha, Katter är evil för övrigt;-) Angående ps3 använder du trådlös eller kabel(jag är utbildad nätverkstekniker)? Och uppfyller datorn de tekniska kraven? Låter för övrigt som en väldigt bra idé! (När det nu funkar:))

2009-03-11 @ 09:54:00
URL: http://greenrealm.blogg.se/
Postat av: Daniel

Nice!



Hur funkar playstation förrästen? Kan bara nintendo från -92

2009-03-11 @ 12:50:28
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Heyli

nejj jag behöver ju mitt godis..! :p fasen också, men du skulle ha känt va bra centern va för halsen, jag slutade hosta en stund hehe ;)



men ska absolut prova allt du sa, utom broccolin för det är vidrigt :p sovit har jag gjort i massor och jag älskar citroner så det ska bli gott :) tack för tipsen! :D



haha ja visst va de roligt! nåt annat som är roligt är ju sidan du skrivit om! har vart inne nån gång och kollat på kaninbilder, texterna är ju så sjukt roliga ibland och kaninerna såå söta! gillade även sälbilden, den va grym :)

2009-03-11 @ 13:00:41
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilken kul och trevlig blogg du har. Har lagt till dig på Bloglovin. Ska bli intressant att följa och se vad du hittar på. Ha en strålande dag så länge!

2009-03-11 @ 16:41:22
URL: http://munkakvarn.blogg.se/
Postat av: Fröken Inredningsnörd

Haha, gud vad roligt! Jevligt sur hamnade iallafall som bakgrundsbild i datorn!

2009-03-11 @ 17:41:50
URL: http://frokeninredning.blogsome.com
Postat av: Jerry

Ronja: Haha, det stämmer. Lite Nelly-killer över den. ;-D



Hanna: Skrev (långt) svar i din blogg.



Daniel: Hur det funkar? Jag vet inte om jag förstår frågan riktigt. ;-) Men det funkar bra! Grym och snabb spelmaskin.



Heyli: Är inte toffé snarare lite irriterande för halsen? :P Att bara äta broccoli är inte speciellt gott. Men gör en skink/broccoli-paj! Mums! Eller en gratäng med strimlad skinka, broccoli och ostsås. Mums!

Ps. Vilken stor säl... Det är en valross. ;-P



Sandra: Vad kul att du har hittat hit. Om du går in i kategorin arbetsliv så förstår du att min lägenhet kommer att bli lidande ett bra tag framöver. Men jag får försöka förändra ekonomiskt. Och så försöker jag hålla liv i bloggen med annat också såklart.



Fröken Inredningsnörd: Visst var den frän. Ungen är såå häftig, helrätt text till ansiktsuttrycket och näven. :-D Så känner jag mig idag efter ett besked om lönesänkning på jobbet (kommer troligtvis ett argt OT-inlägg om detta senare).

2009-03-11 @ 19:32:58
URL: http://tendency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback