Pansar the puppy face

Hundarna har ett eget rum att sova i, som ganska nyligen blev i stort sett färdigställt. De har annars alltid haft sina bäddar i vårat sovrum. Och vår hanhund, Pansar, har sedan valpåldern alltid "frågat om lov" att få komma upp i sängen (det är ju så mycket mysigare att sova tätt intill husse & matte!) - genom att kliva upp med överkroppen i sängen, eller bara lägga hakan på sängkanten. Och han har alltid sådant otroligt tålamod, han kan ligga sådär (tyst dessutom) hur länge som helst, fastän man ignorerar honom. Inte allt för sällan belönas hans tysta tålamod med att han får hoppa upp. :-)


Såhär ser det ut när Pansar frågar om lov att få komma upp i sängen vid läggdags. Hur kan man motstå detta puppy face?!

Mobilbild


Här är min alternativa datorstol (typ "pilates-boll" av märket Casall från Stadium) som jag försöker använda så mycket som möjligt. Bekväm och mjuk att sitta på, lagom höjd för mig vid skrivbordet (som ska/måste bytas ut någon gång). Förhoppningsvis stärker det min strulande rygg eftersom jag inte kan sitta som en slapp säck potatis på denna.

Kommentarer
Postat av: Pethra på Inredningsbloggen

Men Du, Din blogg borde fler hitta till. Varför lägger Du inte till Dig på knuff.se och nyligen.se osv så att Du kommer med på Knuff-listan när Du länkar till någon? Som med inlägget med matskålen där Du länkade till mig, då hade Du synts på den där knuff-pelaren jag har och folk hade kunnat klicka sig hit. Bara ett tips! :-) Sötnosig hund. Venus ligger bredvid mig och snarkar.

2008-10-17 @ 11:05:09
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se/
Postat av: Eva-Lena

Hejsan

Ja, vem kan motstå det :o) Han verkar vara hur go som helt!



Du, den där bollen verkar vara bra. Bra att du tänker på ryggen din!!



Ha det bra / Kram Eva-Lena

2008-10-17 @ 18:54:26
URL: http://eva-lenalisselgard.spaces.live.com/
Postat av: Jerry

Pethra: Jag har noll koll på sådana sidor, och ännu mindre hur de fungerar. :-) Men jag kikade in på nyligen.se och pingade min blogg. Och som jag förstog det så ska min blogg då synas bland de senast uppdaterade på deras sida. Eller något..?

2008-10-20 @ 21:07:53
URL: http://tendency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback