Gjorde jag köparen extra glad?

I oktober någon gång fick jag ett kuvert innehållande ett fint hälsningskort och rikscheckar från mina snälla f.d. arbetskamrater. Den hade jag liggandes på mitt hörnskrivbord jag tidigare hade. Vi hade två likadana hörnskrivbord i datarummet och de båda såldes för några veckor sedan (till olika personer), och nu hittar jag inte kuvertet! Jag har kollat överallt där jag kan tänkas ha lagt det utan resultat. :-( Det vore förjävligt om kuvertet råkat hamna i någon skrivbordslåda och följt med köparen. Då kan man säga att köparen fick betalt för att hämta skrivbordet...

Förhoppningsvis dyker kuvertet upp under flytten. För jag kan inte tänka mig att jag som är så noggrann har råkat skicka det med något av skrivborden! Jag har förhoppningsvis bara lagt den på ett säkert ställe som jag inte minns (kan vara lite tankspridd ibland). :-)

Kommentarer
Postat av: Heyli

hoppas du hittar dem! vet hur de är med att lägga saker på alldeles för smarta ställen så man inte hittar dem sen, händer alldeles för ofta! :p

2009-11-27 @ 19:17:19
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Jerry

Hoppas jag med! Förhoppningsvis har jag bara lagt den på ett "smart" ställe, men jag har fan kollat på de ställen jag kan tänkas ha lagt den. :-(

2009-11-28 @ 03:16:00
URL: http://tendency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback