Homestyling

Zappar jag förbi Kanal 9 och programmet Homestyling sänds, så tenderar jag att fastna där. Det är ett gäng om 3 tjejer och 1 snubbe som stylar hem för kunds räkning inför försäljning, för att öka "värdet", eller snarare trissa upp priset på objektet. Tycker de har gjort en del fina stylingar. Det var en grej i måndagens program som jag fastnade för.


Tips! Är man själv och ska borra i vägg, så kan man tejpa upp en påse som samlar upp allt damm. Smart.


Det var det här jag fastnade för. De lämnade iväg mönsterritningar och hela träskivor till någon som hade en lasersåg, för att få mönstret ursågat ur materialet. Och dessa bitar användes som...


...fräck väggprydnad...


...snygg sänggavel...


...och rumsavdelare.


Bitarna sprayades svarta. Och när det gjordes, så hade de placerat guldfärgade canvastavlor under - som på så vis fick ett fränt mönster...


...och sedan fick pryda 2 väggar i vardagsrummet. Kul idé!


Det fräcka vardagsrummet med skön lounge-del såg ut såhär innan.


Sovrummet innan styling...

...och efter.


Kök före...

...och efter.

Kommentarer
Postat av: //ZR//

Har sett varenda avsnitt av Homestyling. Gick på tv5 för ett tag sen. Synd bara att det inte sänds längra. För den var verkligen en kanon bra inredningsprogram.

//ZR//

2009-01-30 @ 21:59:39
URL: http://hemoinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback