Köksprylar

DesignTorget har så mycket kul grejer att jag måste posta några bilder här. Visst kan man tro att jag är betald för att göra reklam för dom... Om det vore så väl. :-) Jag antar att det är ok att låna deras bilder eftersom de används i, ett för dom, gynnsamt syfte?


Två stycken sådana här har jag köpt. Supersmidiga! Man trycker bara i disktrasan i Pluring, så fastnar den där. Funkar till lite allt möjligt, t.ex handdukar i badrummet. Eller varför inte slipsar?

image201

Vad är det här för leksaksspade? Det är ett skärbräde, Chop2pot! Hacka upp din lök eller whatevvah på den plana brädan, fäll upp kanterna och du kan smidigt hälla ner löken i stekpannan utan spilla en massa i ögonen som man alltid gör med traditionella skärbrädor... Ungefär.
image202

Mysig mugg, va?
image203

Tradionellt diskställ med en knorr. Dishbunny.
image204

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Hejsan
Kikar in till dig och önskar er en riktigt trevlig Påskhelg!!
Kram Faster

2008-03-21 @ 08:48:17
URL: http://eva-lenalisselgard.spaces.live.com/
Postat av: Jerry

Jag önskar detsamma! Hälsa hela familjen!

2008-03-21 @ 16:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback