Sluta slöa, börja jobba!

I onsdags tog min semester slut! Så nu är det slut på soffslappandet, och tillbaka till verkligheten. Och vad hände mer förutom att min semester tog slut? Jooo, det blev kanonväder igen. Alexander Lukas... heter jag inte.

Men inte deppade jag för det. Jag har jobbat 2 förmiddagar, och eftermiddagarna har jag spenderat inomhus. VARFÖR inomhus. Konstigt nog fick jag lust att pyssla lite hemma. Var ändå ensam och hade inget att göra, så varför inte spika fast lite telefonkabel, montera telefonjack, borra, skruva och koppla in lite sovrumsbelysning?!

ÄNTLIGEN är den 40W lågenergilampa vi haft hängande i sovrumstaket historia! Nu sitter det en spotlightsarmatur monterad vid garderobssystemet och en takfläkt med spotlights ovanför sängen. Bilder får vänta, jag vill så gärna hänga upp något snyggt, och mer presentabelt tyg, vid garderoben först. Vi får väl se hur mycket som blir över från lönen...


En 40W-lampa, för att belysa ett 20kvm stort sovrum? Ja, det var verklighet tills ikväll. :-)
Från sovrummet sett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback