Läckra designsoffor

Möbelhuset Sängkammarn har designsoffor och fotöljer från Pop Interior. Riktigt läckra möbler med en design som faller lite utanför det traditionella. De har just nu ett erbjudande som gäller t.o.m. 31/7: 20% rabatt på HELA Pop Interior-sortimentet!

Jag har inte provsuttit dessa möbler, så jag kan inte uttala mig om kvalitén. Priserna är inte så farliga. De utsatta priserna gäller läderklädsel - som man kan beställa i vilka färgkombinationer man vill. Kuddarna på bild ingår också! Man kan beställa sofforna med tygklädsel, och då sjunker såklart priserna.


Serie Chill Out. 3-sits för 10.800kr, läderklädsel och inklusive kuddar. (20% rabatt = 8.640kr).


Eller varför inte med svart sits och ryggstöd? Nerfällbart bord med dryckeshållare.


Serie Grand Prix. 3-sits för 13.290kr. Har liksom Chill Out nerfällbart bord. (20% rabatt = 10.632kr).


Soffa Grande. 390cm bred svulstsoffa, med belysning. 23.600kr med läderklädsel (20% rabatt = 18.880kr).


Produktbilder är Pop Interiors egna.

Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

Jag har precis köpt Grand Prix i tresits. Var i Tranemo igår och provsatt den :)

2008-07-31 @ 19:39:52
URL: http://www.marioneleonora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback