Slösa pengarna när du är riktigt glad *klapp klapp*

Vem är jag; spara eller slösa? Definitivt slösa den senaste tiden, om än med lite behärskning. Har långt ifrån varit pojken med guldbyxorna efter nyår, snarare en somlig med trasiga skor. Men idag klirrade det lite i kassan, och det blev ett ryck efter en tids stillasittande och kronvändande - vi for iväg för att handla lite till lägenheten.

Har saknat en vettig taklampa i lilla hallen. Jag kan inte räkna på mina hårstrån hur många lampor vi tittade på igår, en hel del blev det. Och en massa fina fann vi! Hittade några svarta takkronor (speciellt en var skiiitsnygg) som skulle ha passat bra ihop med spegelramen - dock var alla så stora att min hjässa hade gnuggats kal av dem varje gång jag speglade mig...


Så det fick bli en sådan här lampa. 299kr hos Ljusexperten.
image129

En slittålig matta (grusiga skor och hundklor...) hade jag på önskelistan, och det blev det. Passade fint med laminatgolvet. 595kr på Mattbolaget.
image130

Hittade även krokar till jackorna! Bekvämt monterade på en bräda - som ska målas svart, såklart. ;-) 198kr på Nisses.
image131


Nu saknas bara ett matchande skoställ, och kanske någon form av belysning vid spegeln.

Kommentarer
Postat av: Åsa Karlsson

Skit snyggt! Jag älskar den där krok-brädan, fast som den är :P

2008-01-17 @ 14:43:20
Postat av: Jerry

Jag gillar också den som den är, träfärgen är fin. Men den måste målas, annars passar den inte in med allt annat svart. :)

2008-01-18 @ 18:00:52
URL: http://tendency.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback