Gardinuppdatering

De flockade gardinerna funkade inte vardagsrummet (se under kategorin 01. Vardagsrum), så de plockades bort och vi lät bara de svarta panelerna hänga kvar. Såg ok - men tråkigt - ut, det svarta "försvann" i den mörka tapeten. Satt och kikade på lite gardiner i en katalog, när jag kom på att vi hade vita gardiner. Hängde upp dom och tyckte rummet fick sig ett lyft faktiskt. Köpte såna där... öh, gardinhängfranssnören...? Och placerade ut ett trevligt benrangel i trä.


image133

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Hejsan Jerry

Hoppas allt är bra med er. Har inte kommenterat på ett tag, men du ska veta att jag kikar in till dig allt emellan åt.

Måste säga att de vita gardinerna gjorde sig mycket bra. Ett lyster, tjusigt.

Ha det bra / Kram faster

2008-01-18 @ 19:16:09
URL: http://eva-lenalisselgard.spaces.live.com
Postat av: Jerry

Hej Eva-Lena!

Det är fint, förutom att det har varit lite brist på pengar. Konstigt. :) Brukar kika in på din blogg med, men där måste man vara medlem för att kunna kommentera - därför svarar jag dig här istället.

Ha det gott du/ni med!

2008-01-19 @ 13:07:43
Postat av: Jerry

Eller nu såg jag att det funkar om man har Live ID.

2008-01-19 @ 13:10:58
Postat av: Ronja

det blev snyggt med gardinerna. och benranglet heter roger, det bestämde jag för jättelängesen.

2008-01-19 @ 18:57:00
Postat av: Jerry

Ronja: Det minns jag inte att du har bestämt! Men Roger it is.

2008-01-22 @ 12:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback