Frånvarande och drömmande

Ja, jag har varit frånvarande, har inte uppdaterat på länge. Tar igen det litegrann idag, till er stora glädje. :-) Orsaken till frånvaron är avsaknad av internet, som jag nästan inte har saknat. Hemska tanke! Men häromdan fick jag lite abstinens, och inatt drömde jag att vi hade fått vårat internet inkopplat... Meeeen, det får vänta till månadsskiftet.

Nu när man inte har internet att hänga vid när man vill skulle man egentligen passa på att få allt klart och i ordning i lägenheten. Men icke. Såhär efter över 2 månader av slit, julstress och nyår så har vi varit helt passiva. Dessutom är vi rätt panka, så det har inte blivit något nytt inhandlat. Även om det finns en hel del på önskelistan.

Önskelista:
* Garderober till sovrummet
* Heltäckningsmatta (ja!) i vardagsrummet, för akustikens skull och för att skydda parketten mot hundklor
* Vanlig slittålig matta till lilla hall (ena hunden tuggade sönder dörrmattan)
* Ny belysning ovanför diskbänk
* Nya golvmattor i stora hall, samt kök
* En till datastol
* Massor av ork att fortsätta färdigställa allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback