Stående "bordsduk"

Var till Västerås och kikade in i butiken Checkpoint Charlie. Trevlig butik med en massa snygga och roliga design/inredningsprylar och möbler bl.a. Det mesta är dock ganska dyrt. Jag fann två fina fotoramar, som jag kommer att posta bild på vid ett senare tillfälle.
Jag stötte även på det speciella bordet på bilden här nedan. Hade tidigare sett den i en inredningstidning, där jag fastnade hårt för den. Men i verkligheten var den mycket mindre än jag hade trott, den är endast omkring 50cm hög och fungerar väl bara som ett snyggt avlastningsbord.

Det speciella med bordet är att den inte har några traditionella ben. Det ser ut som en duk som hänger över ett bord, men det är själva bordet som ser ut så! "Dukens" ändar är bordets ben... om ni förstår. Den är gjord i någon form av plast, och kostar 1500kr.


Bild tagen med mobiltelefon
image175

Kommentarer
Postat av: Ronja

cool!

2008-02-28 @ 20:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback