Snörik utsikt

Utsikten från lägenheten är något jag gillar, bor högst upp i stan (7 våningar, ojojojoj vad högt... heh). Och det är så fint när snön har fallit och lagt sig som ett vitt täcke över stan och vyerna. Såhär ser det ut från mitt vardagsrum just nu, och här vid fönstret kan jag stå och bara titta... Det har nog fallit närmare 15 cm snö under 2 dagar. Men troligtvis smälter det bort snart, tyvärr.


Nattbild, vy. Gillar de skiftande färgerna i gatubelysningen.


Nattbild, träd mellan grannhusen. Gatulampan skapar ett fint skuggmönster.


Dagsbild, vy.


De här gula krypen gillar jag inte (jag som gillar kombinationen snö och fyrhjulsdrivna bilar). De förstör vägarna. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback