Klappjakten!

Klappjakten har precis börjat, men är ändå nästan avslutad. Jag tog mig till Västerås idag utan att veta vad jag skulle handla till någon (13 personer) i princip. Men efter en heldag på stan (känns i fötterna) kom jag hem med de flesta klapparna klara, otroligt nog! Det är bara någon person kvar, samt lite kompletterande saker som ska inhandlas. Såhär tidig har jag ALDRIG varit klar, tidigare år har jag ALLTID handlat det sista i sista minuten... rätt skönt faktiskt.
Jag vill ju så gärna dela med mig, i form av bilder, vad jag har köpt. Men tyvärr finns det berörda familjemedlemmar och vänner som följer bloggen. ;-)

Var en vända till Designtorget, och där hade de fått in Cord Lamp, som jag har skrivit om tidigare. Bilden föreställer den mindre modellen, 38 cm hög, som kostade 1195 kr. Den större, 135 cm, kostade 1695 kr.


Cord Lamp på Designtorget.


Cervera fanns detta alternativ till grytlapp! Material i gummi och kostade 69 kr om jag inte minns fel. En liknande, fast svart, fanns på Åhléns några kronor billigare.


Titta på bilden och fundera vad det är. På Cervera fanns också dessa kaniner... salt- & pepparkvarn! :-) Kläm ihop öronen och nymalet salt eller peppar kommer ur underdelen. 349 kr styck.

Mobilbilder

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Kaninisarna gillade jag :o)

Kram E-L

2008-12-09 @ 20:00:18
URL: http://lisselgard.blogg.se/
Postat av: Helena

Ahaaa, Västerås? Där bor ju jag! :-)

2008-12-09 @ 20:55:58
URL: http://simplyme.blogg.se/
Postat av: Jerry

Eva-Lena: De var fräna! Och fungerade bra. De var fyllda med salt och peppar, så att man kunde testa dom.



Helena: Storstan Västerås! ;-)

2008-12-10 @ 18:19:58
URL: http://tendency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback