Inspirerande mathörna

I helgen städades det och togs en sup! Då är det svårt att klämma in datortid i schemat. ;-) Och imorgon ska det handlas julklappar. Till inte mindre än 13 personer. Och jag har såklart ingen aning om vad jag ska köpa till någon av dom.

Room & serve har en kategori kallad "Hemma hos", där hon postar bilder på hem som hon troligtvis gillar (hoppas jag, eftersom hon skrev om min lägenhet förut, hehe). Nyligen postade hon bilder på ett ljust hem där jag verkligen fastnade för mathörnan. Kolla de läckra stolarna! Fötterna på stolarna, bordsbenet, mattan, lampan. Lampan är fin, men hade den haft samma form som bordsbenet hade mathörnan varit rätt perfekt.


Trivsam mathörna. Helgrymma stolar.

Bild från Alvhem. (Denna lägenhet är såld, men bilderna finns dock kvar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback