Chilli på Erikslund i V-ås

Var in till Västerås där jag hade några ärenden, och sambon ville kika runt lite på rean. Jag har rätt mycket hårddiskutrymme på datorn, men ena disken har sjungit på sista versen, så de övriga har fyllts med filer till bristningsgränsen. Så äntligen köpte jag en ny extern hårddisk, på 1TB (terabyte), dvs 1000GB (gigabyte). Nu behöver jag inte bekymra mig på ett tag. :-)

Var förbi möbel- & inredningsbutiken Chilli som jag sett, men inte besökt tidigare av någon anledning. De hade en massa fint!


Stol, 699 kr/st.


Den här var fin, skulle passa i vardagsrummet, 349 kr.


...den här med, 299 kr.


Och så fann jag en läcker Burton-snowboard på Inter Sport. 2999 kr om jag minns rätt.

Mobilbilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback