Bio i badet

I det "stora" (större) badrummet har det inte hänt mycket sen sist jag påbörjade målning av en kakelbård. Belysningen/badrumsskåpet är dessutom nedmonterat pga den "pågående målningen"...... så rummet används inte alls, vi har bara tvättkorgarna där. That's it. Men det har i alla fall monterats ett badkar, istället för den enkla dusch som var.

Och det är ju så mysigt att tända lite ljus och krypa ner i ett varmt bad ibland. Och häromdagen läste jag i Isabelle Hallings blogg att hon ställde sin laptop bredvid badkaret för att kika på film. Vilken bra idé, tyckte jag, vi har ju också en laptop. Så ikväll tändes det ljus och kikades på film (Bank Job, bra förövrigt) i badet, med datorhögtalare inkopplade för maffigare ljud. En skål godis, lite Toblerone sen kryssningen, och en iskall cola... perfekt!


Bio i badkaret var mysigt. Kompletterat med godis, choklad och iskall läsk.


Obs! Vatten och elektriska apparater kan innebära livsfara, så var aktsam! Du vill inte tappa ner en elektrisk pryl i badet som leder 230V och en massa dödliga Ampere genom din kropp. Visst har du väl sett i skräckfilmer när någon blir kokt potatis i badkaret pga att en mördare slänger ner en hårfön i vattnet? ;-)

Kommentarer
Postat av: M

Tusan! Jag som trodde det var som i "vad kvinnor vill ha" att man började höra vad motsatta könet tänkte... suck

2008-12-01 @ 06:22:37
Postat av: tessi

va smart! ja har alltid såna problem att ligga still i badet mer än 5 min, hur skönt jag än tycker det är.... =D

2008-12-01 @ 11:04:03
URL: http://beejbi.blogg.se/
Postat av: Eva-Lena

Gott att du kommit igång med datorn igen. Vet du, jag funderar på att söka för mitt beroende!! Klarar knappt en dag utan den :o)



Måste faktiskt säga att jag är lite mallig över mitt barbygge, tänk vad kärringen kan :o)Trodde inte riktigt jag skulle fixa det när jag väl börja men skam den som ger sig!!



Ta det lungt med el och vatten :o)

Kram E-L

2008-12-01 @ 19:21:37
URL: http://eva-lenalisselgard.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback