Känner mig låst

Sitter och surfar runt lite sporadiskt och hoppas finna något tyg att hänga framför garderobssystemet och gardiner, men det är svårt. Jag har svårt att måla upp en bild av hur färgsättningen ska vara i sovrummet, och vilka mönster som ska användas. Grunden är mörkbrun och vit, men det måste livas upp med lite mönster och färg för att inte bli allt för stramt. Det står stilla och jag känner mig låst. Jag har hittat lite trevligt som jag gillar, men inget som jag verkligen fastnar för och får den där känslan att "det där skulle sitta som fisken i handsken!" av...


Veckbandsgardin "Barock" och keramikkrukor från Jotex


Överkast från Haléns och panelgard "Monstrea" från Jotex


Kudde "Monstrea" och tyg "Peihkonlehti" från designonline.se


Tyg "Rusarebo" från Jotex och tyg "Latvassa korkealla" från designonline.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback