Passande presenter

Fick två presenter av kära Anna, som alltid ger de mest användbara av presenter....! :-)

Först och främst "Clumsy Coaster", som är ett glasunderlägg av gummi, som ser ut som... ni ser ju. Tydligen tyckte hon det passade mig, eftersom jag alltid spiller ut det jag ska dricka, drinken på festen osv. Underläggen kommer från ATYPYK, och återförsäljs av CoolStuff.

Andra presenten var en "GIANT Microbe", hört talas om dom? Det är bakterier i form av gosedjur. Jag fick bakterien "Common Cold", eller "förkylning" på svenska. Också passande, eftersom jag var förkyld/sjuk TIO GÅNGER från julen 2006 till julen 2007 - tro det eller ej! Se fler bakteriegosedjur hos distributören Omm Design.


"Clumsy Coaster", glasunderlägg
image247

"GIANT Microbe", förkylningsbakterie
image248

Kommentarer
Postat av: Anna

Otroligt användbara presenter, annars så skulle jag väl inte köpt dom fattar du väl! ;) Ja, du behöver inte säga det, jag är bäst på att hitta presenter som passar dig! Ha!

2008-05-23 @ 22:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback