Förkyld, renovering i slow motion

Jahapp. Då gick man och blev förkyld, så renoveringen kommer att stanna av litegrann. Hade lite känningar innan helgen, och inte blev det nog bättre av att man festade hårt under helgens Ålandskryssning. ;-) Så det blev till att ge kureringsipsen i Aftonbladet (onsdag) ett försök; handlade nyttolivsmedel för 350kr.

Köpte en massa nyttiga nötter & torkade frukter som ska hackas nån gång när jag orkar, för att sedan användas som topping till fruktsalladen jag ska orka göra ikväll, till havrekuddarna och gröten jag ska orka laga till frukost imorgon.

Dock orkade jag riva ingefära och klämma ner citron i en kopp te. Smakar lite annorlunda jämfört den milda OCH SÖTA (4 tsk socker) vaniljte jag annars brukar dricka.


Krya på mig!
image22

Kommentarer
Postat av: Anna

Du får skylla på den som smittade dig...

2007-10-15 @ 22:13:42
Postat av: Åsa Karlsson

Haha, stackare :P

Jag har ett inredningstips! Man kan använda sprayfärg på det mesta, tex ljusstakar, lampfötter osv... Det blir skit snyggt och jämnt!

2007-10-16 @ 15:10:58
Postat av: Johanna

shit. du har smak ;)

Jag bor i världens fulaste hus, gör du hembeök och kommer med tips och idéer? :)

2007-10-17 @ 12:13:18
URL: http://metrobloggen.se/olyxa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback