Fick tillgång till nyckeln!

Ett kuvert damp ner på hallgolvet genom brevinkastet igår kväll. I detta fanns nyckeln till 2:an av de två lägenheter (den andra är en 1:a) som ska slås ihop till vår blivande 4:a. Så vi knatade såklart upp för att ta en närmare titt och inspektera lägenheten på djupet. Med en ficklampa i högsta hugg försöker vi bilda oss en uppfattning om hur mycket vi kommer att behöva jobba med den. Efter en stunds inspekterande upptäcker vi att det finns fungerande lampor i både i köket och en skrubb. Tadaa! Suck, haha!

Det visar sig iaf att det är ett ganska bra utgångsobjekt. Vi ska självklart klistra ny tapet och måla alla väggar. Men taken ser bra ut och vi slipper nog den biten. Skönt! Och arbetet med vit färg runt köksskåp, fönster, dörrkarmar osv är bra gjort sen tidigare.

Nu har jag suttit uppe hela natten igen. Jättebra. Verkligen. För imorgon ska jag upp kl 04.40 till jobbet. Hur ska jag lyckas vända dygnet? Skitsamma, när jag vaknar ska det äntligen börjas renoveras. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback