Bilnörd

Det händer inte så mycket som är värt att noteras. Men nu har några gubbar börjat riva ut köket i 1:an, äntligen! Ser fram emot att beskåda väggen lägenheterna emellan rivas. Är fortfarande förkyld, helt sjukt. Kände mig piggare och åkte till jobbet - självklart blev det värre igen. Och till helgen ska jag på bilnördsträff (ett annat intresse jag har). Men jag ska försöka hålla liv i bloggen!

Väggarna i sovrummet står slipade, spacklade och klara för tapetsering. Men vi använder sovrummet lite som verkstad, där vi slipar allt som ska målas och tapetseringen får därmed vänta. Parkettgolvet som är slitet ska slipas och beläggas, så att det blir som nytt. Har förresten inte avslöjat hur tapeterna ser ut kom jag på, det får väl bli en överraskning då!


I väntan på tapetsering. Ja, dörren ska målas, plus 6st till snygga, exotiska och.... BLÄ!
image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback