Jag har en liten knähund

Inga jättestora förändringar som är kul för er att se på bild. Har pulat lite med allt möjligt samt förberett för tapeter i sovrum och stora hallen. Målat tak, dörrkarmar, lister, skåpdörrar osv osv. Tråkigt, men otroligt skönt efteråt att ha gjort allt från grunden. Jag jobbar hela helgen, så jag kommer vara ganska frånvarande i nya lägenheten. Perfekt såhär i slutspurten innan flytt... not! Bara en vecka kvar nu. Allt kommer absolut inte att bli klart, så det finns mer att blogga om även efter flytten. :-)

Jag har en knähund! Eller åtminstone tror han själv det. Han tyckte väl att han kunde ställa upp på bild, som skulle ge det här blogginlägget lite liv? Han försökte förresten hjälpa till med att renovera tidigare, han struttade omkring efter mig med en hammare i munnen - när jag skulle måla tak..... Så söt!


Oemotståndlig 30kg lätt knähund
image71

Kommentarer
Postat av: Åsa Karlsson

30 kg!!! OMG, Ginny väger typ 23 kg :P

2007-11-23 @ 00:37:51
Postat av: Eva-Maria

Haha, reagerade likadant som Åsa - Toy väger 26 och är
en liten skit om man jämför med Pansar ;)

2007-11-23 @ 07:17:30
URL: http://toys.blogg.se
Postat av: Jerry

Men Ginny är ju en liten slank modelltjej. :P
Pansar är lite tunn ändå om man jämför med andra hanar på utställningar. Men han har rätt grova lår, det är väl dom som väger. ;)

2007-11-23 @ 12:44:21
Postat av: Ronja

gosh, jag saknar pansie! vilket datum flyttar ni? jag och katja flyttar 1 dec!

2007-11-23 @ 14:37:28
Postat av: Eva-Lena

Pansar ser ut att vara ett riktigt muskelknippe. Go liten knä hund :o)
Önskar dig en trevlig helg/Kram Eva-Lena
PS. Skrev först "kram faster" men jag gillar inte klangen på faster, det låter som en elak gammal kärring :o)

2007-11-23 @ 19:30:48
URL: http://eva-lenalisselgard.spaces.live.com/
Postat av: Jerry

Ronja: "Bara en vecka kvar nu", vi är utflyttade senast 30e nov alltså. ;)

Eva-Lena: Den klangen är isåfall fel, du är snäll du!

2007-11-23 @ 21:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback