Vaktig soffpotatis

Ensam hemma med doggiedog Pansar. Grabbarna hemma, tjejerna borta. PARTYYYY!!! Eller inte. Jag har skruvat upp lite lampor och städat, medans Pansar mest har legat och njutit av att se mig slita. Enda gången han har orkat röra på sig är när det har ringt på dörren (VOV, VOV, VOV!) och när det har nalkats mat.

Nu är förresten lilla hallen tapetserad också. Men jag tror jag väntar med bild på det tills vi har fått upp hatthylla, skoställ, samt en råsnygg spegel!


Det var fin utsikt från vardagsrumsfönstret när solen gick ner idag. Men som vanligt ser det långt ifrån lika bra ut på bild.
image97

Och jag får "Mr Moon, Mr Mooon..." med Mando Diao i huvudet.
image98

Kommentarer
Postat av: Ronja

coolt! det är inte ofta man ser en sån där måne.

2007-12-12 @ 22:52:28
Postat av: Åsa Karlsson

Jätte fina kort i alla fall :D

2007-12-13 @ 07:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback