Julafton? Va, om TRE dagar? PANIIIIK!

Hej, jag heter Jerry, ni som förväntar er julklappar från mig kan glömma det. Eller ja... Jag har åtminstone inte köpt en enda julklapp ännu! Brist på tid, ork och framförallt pengar är orsaken. Så kan det gå när man kör för fort med bil, renoverar lägenhet, köper onödiga saker, nödvändiga saker, äter skräpmat varje dag och måste betala för två.

Men idag kommer lönen, och jag blir ledig efter ett nattskift. Så stackars jag måste stresshandla och trängas i butiker med andra julstressade människor i helgen. Så jag vet inte hur det blir med uppdateringarna, jag lär vara slutkörd. ÅH NEEEEEJ, och hur ska man orka med all hjärntvättande julmusik i alla butiker?! Undrar om man ska låna mp3-spelare och lyssna på egen musik?


Jag, en sönderstressad bloggare?
image106

Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Mp3 med egen musik är ett hett tips - gör julklappshandlandet såå mycket skönare! Kämpa på och god jul på er :)

2007-12-21 @ 09:16:29
URL: http://toys.blogg.se
Postat av: Åsa Karlsson

Haha, stackars Jerry :P

Jag bjuder mina nära och kära på en stor middag i morgon som present, haha, bara barnen får julklappar av mig :D Men jag lagar iofs all mat själv, det är ju en dyr historia bara det...

2007-12-21 @ 12:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback