Hej, kom och hjälp mig

Sambon har varit på kurs hela veckan (kommer hem imorn, fredag), och jag har jobbat samt haft båda hundarna, samtidigt som jag själv ska flytta det kvarvarande i lägenheten. Har ungefär jobbat dygnet runt med andra ord... och sovit 4-6tim/natt. Men nu är det inte så jättemycket kvar av själva flytten; datorn och databordet som jag sitter vid just nu, alla taklampor, en hel del sopor bl.a. Uppe i nya lägenheten står det grejer och lådor precis överallt, så helhetsbilder därifrån får dröja lite.

Ska fråga om jag får ta några timmar tjänsteledigt från jobbet idag, för tanken är att gamla lägenheten ska vara helt klar imorgon.


De här har tidigare stått i köksfönstret och ljusen har slokat av solvärmen.
image84

Sovrum
image85

Kök. Nu har nytt kylskåp och frys stuvats in. Hade en silverfärgad micro tidigare, en kompis hade en likadan fast vit, så vi bytte. Passar in bättre!
image86

Kommentarer
Postat av: Åsa Karlsson

Jag tycker du ska spara ljusen i ljusstaken som dom är, ser ju skit häftiga ut :D

2007-12-06 @ 15:35:37
Postat av: Jerry

Tycker jag med, så de får sitta kvar! :)

2007-12-07 @ 02:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback